bijkomen van Sea World - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu bijkomen van Sea World - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

bijkomen van Sea World

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Egbert

05 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Haines City

Hoi allemaal,
Wat hebben we in Sea World een dag gehad met shows. Ik wist niet waar ik moest kijken. Voor mij was het mooiste het voeren van de dofijnen. Wat zijn dat lieve en mooie beesten.
Volledig bezweet, en helemaal kapot en zeer tevreden naar huis...!
Donderdag is nageniet dag ! Moe maar zeer tevreden. Uitslapen, ontbijten en lezen en rommelen in en rond het huis.
Na de lunch wordt Egbert onrustig. We hebben zoveel op het lijstje staan om te doen....kom op pad. Alleen we gaan iets doen wat niet op het lijstje staat. Zo komen we nooit van ons lijstje af. We gaan naar een botanische tuin met afzichtelijk lelijke toren, hier bij ons in de buurt. Een prachtige tuin, bloemen, bomen, planten, eekhoorn, en schildpadden. Met boven op het hoogste punt van Florida een lelijke toren, gemaakt door een Nederlander. Ongelooflijk. Veel amerikanen vragen waar we vandaan komen. Oh Nederland, how are you doing?? Het is me wat hier.
Na een uur behoorlijk zweten rond de toren gaan we kijken bij de bioscoop. Een aftans verlaten mall met een bioscoop. Dit is het niet voor ons. We gaan boodschappen doen bij de Wall mart en halen spullen voor een heerlijke pool bbq.
lekker eten en daarna zwemmen, er worden er nogal wat met kleren ingegooid. Wat een waterpret. Voor plezier voor morgen want dan gaan we naar Aquaticca, naast Sea world. Ik ben benieuwd wat we daar gaan beleven. Veel water en wie weet veel pret......., horen jullie morgen wel weer.

Wat gaat de tijd snel. We zijn over de helft. Het is een andere maar bijzondere ervaring. Vandaag bij de toren een mooi landschap gezien en gepraat met Amerikanen. Contact leggen gaan snel. Ze zijn allemaal benieuwd. We gaan ons lijstje afwerken, proberen.
Oh ja het park met toren heet, Bok tower gardens. De moeite waard!!

Tot snel, veel liefs van ons alle 5 uit Florida, vooral veel warme groet, warm dat is het hier.

Marloes

• 05 Augustus 2011 - 06:43

Oma..:

Hier ben ik weer! Wat een lang verhaal Marloes. Kan mij voorstellen dat het voeren van die dolfijnen enig is. Hier is een rechtzaak geweest over een orka, wel of niet terug naar de zee. Heel gedoe. Orka's hebben jullie ook gezien natuurlijk. Ja, die Amerikanen kunnen er een show van maken. Ik zie dat het vandaag niet zo heet is bij jullie. Hier alweer somber en stoelen buiten of binnen voor ons feestje morgen?
    Veel plezier verder en tot de volgende keer. Oma en opa Son

• 05 Augustus 2011 - 15:44

Opa En Oma De Jong:

wat hebben jullie een "druk leven in de
    "States" en wij genieten mee van de
    verhalen.
    Vandaag ook een zonnige dag, maar het
    wordt veel minder;pa rustig aan gedaan na zijn eerste bezoek aan de chiropractor.
    Genieten jullie maar lekker.
    Tot de volgende keer.
    liefs allemaal