laatste echte dag in Florida - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu laatste echte dag in Florida - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

laatste echte dag in Florida

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Egbert

14 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Haines City

Wij genieten van de laatste echte dag in Florida. De tijd vliegt.

Gisteren hebben we eerst goed uitgerust van de magical day. Heel bijzonder om dit samen met elkaar mee te maken.

Na de lunch, zwemmen en lezen vertrekken we naar Orlando. Onderweg begint het enorm te regenen en te bliksemen. De bliksem die we hier zien zie je nergens. Ongelooflijk maar ook eng......
We willen gaan midget golfen op een fake golfbaan maar met dit weer. Het is druk onderweg. We besluiten nog even naar de grootste mall van Florida te gaan. Druk enorm druk en wat een mensen. Wat zien ze er hier uit.....dik, lelijk en allemaal eten en drinken. Ze lurken aan een grote coke......(lurken is onze nieuwe uitdrukking voor drinken uit een beker met riet). Je krijgt in de restaurants ook altijd refils. De kids drinken hier wat.

Hierna besluiten we om te gaan eten. We komen terecht bij een Italiaans restaurant. Lekker en gezellig gegeten. We nemen doggy bag mee voor de restjes. Iedereen doet dat hier.

Het weer is goed geworden dus we vertrekken naar de fake midgetgolfbaan. Erg leuk met de lampjes en het is een mooie baan. Palmbomen zijn verlicht en er zijn live alligators. Freek mag na het spelen de alligators nog voeren. Hij vind het reuze leuk maar ook best spannend. We zijn laat thuis en we hebben een goede dag gehad.

Vandaag, zondag, blijven we thuis. Zonnen, lezen, wijntje drinken en rond het huisje rommelen.
Morgen, maandag, gaan we aan onze lange lange terugreis beginnen. We vertrekken rond 13 uur uit het huisje. We moeten dik 4 uur rijden naar Miami. Daar gaan we even kijken op Miamai Beach. We eten nog een hapje en gaan dan naar het vliegveld. Auto inleveren voor 20 uur en dan inchecken, wachten, vliegen, hangen. En moe worden. Dinsdag zijn we in Lisboa en woensdag middag thuis. we hebben er geen zin in. Het is lang en vermoeiend om op deze manier terug te komen. Maar goed daarentegen hebben we een super vakantie gehad zonder pech en problemen.
We zijn dus na morgenochtend niet meer in de lucht. We plaatsen straks nog wel foto's. Nu gaan we genieten van alles wat we hier hebben.

Bedankt voor ons volgen. Wij hebben nu voor thuis ook een mooi reisverslag. We hebben zoveel gedaan. Zonder deze verslagen zouden we het nooit kunnen onthouden.

Groet, dikke kus van ons 5.

We hebben nog een lijst gemaakt met alle ranzige eettentjes die hier 24 uur per dag open zijn. En waar je vies, vet, ranzig eten kan kopen. De kids vonden dit erg lachwekkend. We laten jullie ze nog wel weten.
Nu ga ik plonsen in onze pool.

• 14 Augustus 2011 - 20:04

Oma..:

Ja, het zal een lange reis worden, maar je hebt dan ook wat meegemaakt!!! Opa en ik wensen jullie een hele goede terugreis. Probeer maar wat te slapen in het vliegtuig.
    Wij werden vanmorgen wakker van de kletterende regen. Het houdt maar niet op, maar als jullie thuis zijn is het droger, zeggen ze. Dit is dus het laatste antwoord van mij en ik ben blij dat jullie het zo fijn gehad hebben.
    veilige thuisreis en dan tot in Son. Liefs van ons beiden, nogmaals goede reis, misschien nog iets zien van Lissabon. xxxx oma