Seaworld - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu Seaworld - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

Seaworld

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Egbert

04 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Haines City

Vanochtend zijn we om 8 uur naar Seaworld vertrokkken. We kwamen om 9 uur daar aan. We zijn meteen naar een show met dolfijnen gegaan. De dolfijnen sprongen, spetterde en deden hele mooie kunstjes, de show was super mooi.
toen zijn we richting de volgende show gelopen. One oceaan, die is deze zomer uitgekomen. Die was met orka,s die heel groot waren. Die show was ook erg mooi.
Die dag zijn nog naar twee andere shows geweest, bij de eene waren er allemaal mensen en die sprongel door ringen heen waren aan het eenwieleren,trampoline springen.
de andere show was over zeeleeuwen. Daar maakten ze vooral veel grapjes. Die shows waren ook erg mooi!
tussen de shows daar hebben we steeds dieren bekeken. Er waren pinguïns, dolfijnen, haaien en nog veel meer.
ook hebben marloes, celine en ik dolfijnen gevoerd. Je kreeg 4 visjes
en dan moest je je hand onder de kin van de dolfijn houden en dan het visje geven. dat vonden wij geweldig!!

op het einde van de dag haden we alles gezien. En ik wou nog in een achtbaan. dus toen ging ik met celine in de manta geweest. dan hang je heel de tijd op zijn kop

Kijk maar eens op www.youtube.nl en dan moet je daar in typen manta seaworld florida

Wij vonden het allemaal een super warme en lange maar vooral super leuke dag.

Heel veel lieve groetjes Amber

• 04 Augustus 2011 - 17:05

Judith:

Hoi amberen de rest vande familie!

Wat een leuk verslag om te lezen! fijn dat jullie zo genieten. Dolfijnen zijn leuk he. ik heb ze wel eens gezien in het dolfinarium maar dat is natuurlijk veel kleiner.
    Heel veel plezier nog met elkaar en tot het volgende berichtje,liefs en een dikke kus, judith

• 04 Augustus 2011 - 20:06

Oma:

Wat een geweldige dag met al die beesten. Nog vuurwerk gezien of waren jullie te moe na al die emoties?Hier nog steeds alles goed. Vandaag heel mooi weer, maar vanavond weer een enorme bui, verschrikkelijk. Zaterdag vieren wij Pa's verjaardag met onze vrienden hier in Son en nu maar hopen dat het droog is.
    Stuur maar wat zon hier naar toe.
    Leuk Amber, dat je zo'n mooi verslag schreef. Genieten jullie maar lekker verder en tot de volgende keer. Liefs Opa en Oma en Tip