Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu Lissabon - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

Lissabon

Door: Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert

16 Augustus 2011 | Portugal, Lissabon

18.45 Portugese tijd, 19.45 NL tijd, 12.45 USA tijd. We zijn nu in het Roma hotel in Lissabon.

De vlucht is goed gegaan. Nauwelijks turbulentie, na 7.35 uur landen we in Lissabon. Freek heeft een uurtje of 5 geslapen, Celine 2 uur, de rest alleen een beetje gedoezeld.

We worden door een taxibusje na het hotel gebracht. Met de metro naar de stad. Rustig door het centrum gelopen, wat gegeten en gedronken. Het is warm, maar niet zo vochtig en drukkend warm als in Florida.

We zijn allemaal moe van de reis, nog een beetje tv kijken en dan gaan we slapen. Morgen (woensdag) om 6 uur op voor het vliegtuig naar Miami. In de loop van de middag zijn we dan weer thuis. Het zit er nu bijna echt op ......

• 16 Augustus 2011 - 18:04

Oma:

Jullie gaan dus weer terug!!!!!!!!! Oma

• 18 Augustus 2011 - 18:49

Liliane:

Hartstikke leuk om jullie reisverslag te lezen, hoop dat ook wij met onze kids in de toekomst soortgelijke reis kunnen gaan maken! Ze hebben nu in ieder geval alvast genoten van jullie foto's! Ruben herkende Buzz Lightyear attractie uit Disneyland Parijs! Nog even lekker bijkomen en bijslapen thuis en tot ziens as maandag op kantoor. doei Liliane, Ruben & Yente

• 18 Augustus 2011 - 22:36

Lenie Boessen:

Hallo jullie vijfjes , hopelijk was het voor jullie toch nog een leuk op onthoud in Lissabon. En dat het allemaal nog wel mee viel.

Wel thuis !! Groetjes Lenie en Ron

Ps hele leuke reis verslagen.