aquatica was gaaf! - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu aquatica was gaaf! - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

aquatica was gaaf!

Door: freek

Blijf op de hoogte en volg Egbert

06 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Haines City

Hallo. We zijn naar aquatica geweest. Het was heel gaaf!om 8 uur vertrokken wij er naar toe.
Het is een uurtje rijden. Naar binnen ging heel makkelijk met de vooraf bestelde kaartjes. Je moet steeds je vinger op een apparaat houden. Toen deed papa de spullen in de locker. Er was een soort strandje met stoelen en daar hebben we de spullen neergezet.
We gingen eerst met zijn 5e door een donkere buis en die kwam door het water. Van glas gemaakt en dan kon je als je geluk had dolfijnen zijn. Ze waren 1 meter. Wit met zwart. In de glijbaan hebben we ze niet gezien, zo snel ging de glijbaan.
Met een band gingen we daarna door stromend water. We werden natgespoten, heel leuk. Freek ging snel. Ook zag je weer die dolfijn via een andere wand.
De zusjes gingen andere hele grote en hoge glijbanen af. Ik en papa en mama gingen met een zwemvest in een soort stromingsbad. Het zwemvest was niet voor de veiligheid maar voor de snelheid in het water. Was leuk, staat ook op video. Ik ging lekker snel. Ook nog van de matjes glijbaan geweest. Is best stoer van mezelf....
Het was warm, heel erg warm. En het werd steeds drukker..

We zijn ook nog met zijn 3e in een andere grote glijbaan geweest. Met een band.

Het was zo warm dat we rond 14 uur zijn weggegaan. In Orlando naar de M geweest voor frites. Moe, warm en blij terug naar huis. Lekker zwemmen, lekker fris zwembad. Ik ben er dol op. Wat binnen gehangen voor de koelte. Papa en mama hebben lekkere spagetti gemaakt. Buiten gegeten. Gezwommen. Nog even opblijven en toen slapen.

over een paar dagen schijf ik
weer. Groetjes Freek

• 06 Augustus 2011 - 14:56

Opa En Oma De Jong:

Lieve Freek
    Wat een leuk verhaal en wat een belevenissen. Wij hopen wel, dat je
    een dagboek bijhoudt, zodat we ook
    nog eens kunnen lezen hoe het in
    Amerika gegaan is.
    Veel liefs, ook aan papa,mama,Celine
    en Amber en een pootje van pip

• 06 Augustus 2011 - 19:34

Annet:

Ha MECAF! Wij zijn gister terug van vakantie en we zijn natuurljik heel benieuwd naar jullie avonturen daar. Wat hebben jullie al veel gezien en beleefd! Super om zo met jullie mee te genieten. Wat een leuke verslagen hebben jullie allemaal gemaakt. Geniet zoveel je kunt, wij blijven jullie volgen. liefs en knuffels van MONA