zon rust en plezier - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu zon rust en plezier - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

zon rust en plezier

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Egbert

12 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Haines City

Hallo allemaal,

Ik heb bijzonder genoten vandaag!! Rust en lekker in de zon. Wat is het heerlijk om warm weer te hebben. Altijd lekker, van 's morgens tot 's avonds. Wat zal ik dit gaan missen. Het bevalt me wel dit weer, dit klimaat. Zeker als je de airco in kan vluchten. We hebben airco in de auto en in de auto. In de avond na het eten zitten we meestal binnen. Lezen beetje tv, dagboekje schrijven, verslagen schrijven op de computer. Daardoor is het goed te houden. We hebben 1 dag gehad dat het te warm is geweest. De dag van Aquatica. Misschien wel dat je in je bikini loopt de hele dag.
Het leven met altijd goed weer is fijn. We hebben wel in de avond wat druppels en wat donder maar het blijft warm. Heerlijk. Geen lange broek en geen vest. Wel voor mij soms als we in een winkel lopen of in een restaurant zitten. Ik neem altijd mijn sjaal mee, die kan ik omdoen als het me te koel wordt.

Vanmorgen lekker uitslapen, zwemmen en rond half 11 een ontbijtje bij de pool. Wat een luxe en wat een feest. Je springt in het water wanneer je wil. Kan altijd want het is altijd goed in temperatuur !!
Ik ben maar eens lekker gaan lezen op onze lekkere stoelen. Freek en Amber zwemmen graag, soms uren achter elkaar. Egbert heeft een stukje geschreven en die maakt daar een serieuse bezigheid van. Maar goed het is dan ook vakantie.......
Rond een uurtje of 14 kregen we toch weer trek en hebben we een broodje gegeten.

De kinderen vonden het leuk om nog naar een grote boekhandel te gaan.
Rond 15 uur zijn we naar book a million gereden om te kijken. We verbazen ons erover dat we geen Amerikaans Donald Duck kunnen vinden.
Ik heb het nog gevraagd bij de informatie maar ze hebben het niet.
Vreemd want DD is toch echt van hier???? Of niet??

Na de boekwinkel nog naar de Target. Een andere winkel a la de Hema....
Gymbroekje voor Amber gekocht en de boodschappen voor de avond.
Mooie winkel en het heeft hetzelfe logo als Mees.
Thuis zwemmen en borrelen en chippies eten. Wat geniet ik van een dagje niets doen. Ik heb het wel af en toe gemist....maar nu hebben we veel gezien en beleeft.

Na de bbq gaan de kinderen douchen. Freek gaat op tijd naar bed want morgen hebben we ons laatste park te pakken. We gaan naar Magic Kingdom van Disney!! Druk? Warm? We laten het gebeuren en we gaan genieten. Ik ben in ieder geval reuze benieuwd. Ik heb er zin in.

Wat gaat de tijd snel. De vakantie zit er bijna op. We hebben nog veel reisdagen voor de boeg maar daar willen we nog niet aan denken. Eerst vakantie genieten in dit lekkere warme land. Neem in mijn koffer wel wat warme tropische lucht mee.....beetje zon!!
Heerlijk.

Wat een feest om dit samen met mijn man en kinderen allemaal mee te mogen maken. Bijzonder!!

Dikke kus van Marloes xxx

  • 12 Augustus 2011 - 11:58

    Opa En Oma De Jong:

    wat heerlijk Marloes, dat je zo geniet.
    Ook al is het weer hier "pet" jullie
    komen maar lekker weer naar Holland
    terug. En het kan niet het hele jaar
    door vakantie zijn toch !
    Geniet nog maar een paar dagen
    liefs

  • 12 Augustus 2011 - 18:08

    Opa En Oma Son:

    Lieve alle 5, wat hebben jullie toch een boel leuke dingen. Het ziet er allemaal heel blij en gelukkig uit. Fijn hoor. Hier alsmaar pet weer, vandaag wel 23 graden, maar steeds weer een bui en het weekend wordt ook slecht. Opa en ik hebben 3 dagen in hotel gezeten en gefietst, maar veel wind. Leuk hotel, daarna Cathy opgehaald dus heel druk allemaal en net is Cathy vertrokken met taxi (Valies). Dit weekend niets, maar misschien komt Loek de Wit hier naar toe. Zit in verpleeghuis, heel zielig. Verder staat de beurs heel slecht!!!!! Tja, de wereld staat in brand. Wij maken het verder goed en genieten van al jullie verhalen. Hoop volgend weekend alles nog eens mondeling te horen.
    Hou je een paar dagen kalm, want het is weer een hele lange reis volgende week. Heel veel plezier met elkaar en geen enge beesten meer in de tuin en lekker zwemmen. Lekker vies brood eten en slappe koffie, maar de rest is allemaal fantastisch. Geniet nog maar samen. Veel liefs en kus van ons beiden.

  • 13 Augustus 2011 - 07:40

    Ina:

    Super, bijna iedere dag nieuwe verhalen van jullie te lezen.......hoe hou je dat vol tijdens je vakantie.Ik heb er erg van genoten en nu het op een einde loopt wil ik jullie nog een paar fijne dagen toewensen en daarna een voorspoedige thuisreis.En neem vooral wat zonnestraaltjes mee in je koffer want daar is hier een groot gebrek aan.

    liefs voor alle vijf van Ina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Egbert

Actief sinds 17 Mei 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 17862

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 16 Augustus 2015

West Amerika

22 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Florida

Landen bezocht: