drukke maar leuke dag!! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu drukke maar leuke dag!! - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

drukke maar leuke dag!!

Door: amber

Blijf op de hoogte en volg Egbert

31 Juli 2011 | Verenigde Staten, Naples

Heey allemaal die dit leest.

Vandaag was een erg drukke dag. Om kwart over 9 zijn we in de auto vertrokken naar de everglades. Het was 40 minuten rijden. We gingen op een onveharde weg rijden om alligators te spotten. En we hebben er 9 gezien ze lagen in het water op 4 meter afstand. We zaten wel veilig in de auto!! maar iedereen vond het wel best spannend.

Toen zijn we naar 2 plaatsjes gereden, maar die waren niet erg bijzonder.
Daarna zijn we terug gereden. We hadden besloten om nog even naar de 5 th avenue gegaan, een hele erge dure winkel straat. Daar zijn we even door heen gelopen, maar daar was het eigelijk te warm voor.

We zijn toen weer naar de cheecsecake factory gegaan om wat te drinken. Ook hadden we 2 cheescake,s bestelt eentje met caramel en de anderen een black out. we hadden ze gedeeld. heeeeeel lekker maar machtig.
Dus 2 was genoeg met zijn 5ven.

Vanuit daar zijn we ook nog naar een beach winkel geweest. Die was erg leuk. we hebben daar een t,shirt gekregen. Freek heeft er een met de amerikaanse val en ik een paarse met Napels en Florida erop!

Toen zijn we naar huis gegaan, hebben gezwommen en wat gedronken.
toen hebben we gegeten en daarna zijn we naar het srand gegaan, voor de sunset. We zagen de zon onder gaan in de zee. erg mooi maar het bliksemde ook. en dat vond ik minder leuk.
Dus een drukke maar heel erg leuke dag!!

Heel veel liefs en groetjes Amber

• 31 Juli 2011 - 16:59

Opa En Oma De Jong:

Leuk jouw verslag Amber !
    En wat een lekker weer hebben jullie;
    kun je genieten van het zwembad en
    natuurlijk ook van de zee.
    Wij hadden vandaag een rustige dag.
    Amber, de groetjes aan iedereen.
    Liefs van opa en oma