verhuizing naar Haines City - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu verhuizing naar Haines City - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

verhuizing naar Haines City

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Egbert

02 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Haines City

He hoi lieve allemaal,
We zijn vandaag verhuisd naar het noorden. We hebben vanmorgen eerst opgeruimd en de auto ingepakt. Afscheid genomen van ons huis bij de zee. Naples is mooi, gezellig en heeft iets romantisch. Fijn dat de 1e periode zo leuk is geweest. Altijd spannend wat we weer krijgen en hoe dat er uit ziet. Rond half 10 vertrekken we. We zien het landschap veranderen. Het wordt "boerser", landelijker. Er staan me toch een zooi aan armoedige huizen. Veel mensen wonen hier in stacaravans. Slecht onderhouden en veel zooi in en rond hun huis. We rijden ongeveer 3,5 uur. Onderweg bij de walmart donuts gekocht en wat te drinken. Rond 13 uur zijn we in het nieuwe huis. Nog niet schoongemaakt. De eigenaren zijn pas net vertrokken horen we van de huisbewaker. Wij gaan op pad voor boodschappen. Koelkast moet weer gevuld. Ook verwent Egbert de kinderen op MD. Ik ben er niet gek op maar ja we zijn in Amerika !!

Rond 16 uur in het huis. Keurig gepoest, mooi huis maar niet onze smaak qua inrichting. Teveel glazen tafels. Zwemmen in zwembad, leuk met uitzicht over een niet in gebruik golfbaan. De poets mevrouw heeft van de handdoekken zwanen gevouwen. Kitsch maar wel leuk.
We rommelen in huis en gaan lekker eten. We hebben buiten de tafel gedekt. Het begint te regenen en te onweren........ Naar binnen, veel te veel regen op het terras.
Lekker eten en douchen. Prima douches en de kamers en de bedden zien er prima uit. Even kijken hoe de nacht gaat.
Morgen een nieuwe dag en nieuwe ervaringen/belevenissen. Elke dag is leuk nieuw en een avontuur. Jullie horen het wel weer van ons. Het gaat snel, nog precies 2 weken voor de boeg. We hebben er zin in.

Dikke zoen van ons allemaal, en tot snel.

Veel groetjes Marloes

• 02 Augustus 2011 - 09:27

Opa En Oma De Jong:

Vanuit een zonnig Boven Leeuwen even
    een berichtje.
    Fijn,dat de eerste helft zo prima geweest
    is.Nu nog de tweede periode.
    De tijd gaat snel, dus geniet er van.
    liefs van opa en oma

• 02 Augustus 2011 - 15:05

Oma:

Leuk dat je even belde, Marloes. Zat net te lezen. Ook weer een fijn huis en lekkere bedden, ja daar zijn ze goed in die Amerikanen. Morgen dus naar Seaworld. Ik vond het toen prachtig, maar dat is alweer vele jaren geleden. Geniet er maar van. Hier vandaag eindelijk mooi weer en gisteren ook, maar morgen is het weer over. Deze zomer stelt niets voor.
    Gelukkig maken jullie het alle 5 goed, geen problemen met verbranden enz.
    Nou, heel veel groeten vanuit een heel zonnig Son en tot de volgende keer. Liefs en kusjes voor iedereen.