super leuke dag, veel gekocht!! - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu super leuke dag, veel gekocht!! - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

super leuke dag, veel gekocht!!

Door: Amber

Blijf op de hoogte en volg Egbert

10 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Haines City

Gister ochtend hadden we een rust ochtend. Van zwemmen kwam het niet want het was slecht weer. (regen) ik was me aan het aankleden in mijn kamer. Freek was ook in mijn kamer. Freek had het knopje van het slot van onze deur omgedraaid. en ik liep even later de kamer uit, deed niets wetend de deur dicht. en in het slot zat de deur. Toen dacht Celine laat ik Freek terug pakken en deed de deur van freek ook dicht. erg dom natuurlijk, papa helemaal boos op hun want de deur kon niet makkelijk van buiten open. na de lunch (die we niet hadden) gingen we naar een bouwmarkt om een speciale schroevendraaier te kopen voor de deur!! Daarna gingen we door naar een outlet we hebben heel veel gekocht. bij levi,s : papa heeft 3 spijkerbroeken Freek 1 mama 1 celine 1 en ik 1. we zijn ook naar Gap geweest. mama heeft een vestje, t,shirt en een vest. en ik heb een heel fijn vest van Gap. Toen hebben we nog wat rondgekeken. om half zes waren we in een moll daar gingen we eten. bij de cheescake factery
celine en ik hebben nog een shirt gekocht,

toen hebben we dus gegeten. was gezelig. Daarna nog 2 truien voor freek gekocht. we gingen daarna naar downtown disney. dat is een heeeeele lange... ja .. een soort straat. daar zit de grootste disney winkel van heel de wereld. freek heeft een donald duck knuffel en ik een van mickey mouse celine en freek hebben nog een fotolijstje.
we hebben nog wat gedronken. het was echt heel erg leuk!!

We waren om half 12 s,avonds weer thuis.

doei xxxx amber

p.s. toen we vanmiddag wegreden zagen we een alligator in onze voortuin in een plas liggen. Alleen zijn ogen zag je!!


liefs van mij

  • 10 Augustus 2011 - 14:37

    Jarige Opa En Oma:

    Of dit lukt weet ik niet, want ik zit in een hotel bij Zutphen en uitgaande mails doen het niet geloof ik. Wat een mooi verhaal, Amber, ... dus nooit meer deuren op slot hoor. Wat een berg kleding. Maar goed, dat jullie lege koffers hadden op de heenreis. Ja, die spijkerbroeken zijn fijn, hoorde ik van vriendin. Vandaag hebben wij gefietst, maar zelfs electrisch was het te zwaar. De jarige ligt lekker te pitten. Straks zwemmen hier en dan uit eten. Jullie tijd schiet al op he, dus maak er nog maar een paar heerlijke dagen van. Liefs, Oma

  • 10 Augustus 2011 - 14:47

    Opa En Oma De Jong:

    Een leuk verhaal Amber, dank je wel.
    Het is te hopen,dat jullie geen over-
    gewicht hebben bij de terugvlucht.
    Maar wel leuk al die kado's.
    Wie heeft de alligator uit de voortuin
    gekregen ? Eng hoor !
    Geniet nog maar een weekje.
    liefs en een poot van pip

  • 10 Augustus 2011 - 16:47

    Nienke:

    Hee iedereeeeeeen!
    Waah, wat eng zo'n beest in de tuin xd
    Wat hebben jullie ermee gedaan? Is hij neit gevaarlijk?
    Leuk dat jullie zoveel leuke dingen gekocht hebben. En die deur he, niet meer op slot doen hea! Is zo sneu voor Egbert, hahahahhaha.

    liefs, nienke <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Egbert

Actief sinds 17 Mei 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 17861

Voorgaande reizen:

17 Juli 2015 - 16 Augustus 2015

West Amerika

22 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Florida

Landen bezocht: