VanderBilt Beach & Alligator - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu VanderBilt Beach & Alligator - Reisverslag uit Naples, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

VanderBilt Beach & Alligator

Door: Freek en Egbert

Blijf op de hoogte en volg Egbert

25 Juli 2011 | Verenigde Staten, Naples

Freek en Egbert zitten nu op zondagavond op een heerlijk hangsofa in de koele kamer dit stukje te schrijven. Het eerste weekend in Florida zit er bijna op.

Na boodschappen en pool op zaterdagochtend, zijn we 's middags naar het VanderBilt Beach geweest.Amber maakt smoothies met de blender. Wit zand, palmbomen, met chique bebouwing. Water niet heel helder, maar wel erg warm. Kinderen proberen te surfen op de surfplankjes die hier in de garage staan. Ook de coolbox met ijs uit onze ijsmachine en strandstoeltjes (gekocht bij de walmart) gaan mee. Er gebeurt van alles: parasailen, jetski en kano. Moeten we deze week ook nog maar eens gaan doen. Er vliegen vreemde vogels over, Freek weet dat het Pelikanen zijn. Na een uurtje of anderhalf hebben we het wel weer gezien, we zijn toch nog wel moe. We rijden de 1.5 mile van het strand terug naar huis en stoken onze Aussi (de BBQ) op voor wat worstje. Het brandalarm gaat af van de rook. Om kwart over acht is het donker en nog prima toeven aan de zwembadrand. Om een uurtje of 22.00 ligt iedereen in bed.

Zondag. Alleen Freek heeft last van de jetlag en is al om half vier wakker. Gelukkig kan hij op de Ipad naar oude PSV goals op kijken en Donald Ducks lezen. We zijn naar een natuurpark geweest.En hebben 2 slangen gezien. Niet hele grote .Maar toch het zijn slangen.We hebben leuk gewandeld door de natuur.Natuurlijk wel op een houten pad .We hebben een alligator gezien een van 3 meter en 5 kleine.Vogels hele grote sprinkhanen.Hoog in de boom zat een specht.We zijn naar een winkelcentrum.abercrombie and fitch, mijn zussen hebben daar leuke kleren gekocht en vonden het heel leuk om er naar toe te gaan. Ik een mooie pet, een hele stoere. Leuk dat julie het lezen en andwoorden, Freek en Egbert

• 25 Juli 2011 - 13:25

Ina:

leuk verslag Freek, ik ben benieuwd naar je nieuwe pet.Wat hebben jullie mooi weer, een mooi huis en zwembad.Daar moet je vanuit het koude nederland toch wel jaloers op worden. Alhoewel vandaag heeft de zon een paar uur geschenen,wij hebben dus ook genoten.Wat spannend al die dieren, zet je ze als het kan op de foto zodat ik ze als je weer thuis bent,ook kan zien?
    Groetjes en tot schrijfs, Ina

• 25 Juli 2011 - 15:53

Oma:

Hallo allemaal, met ijskoude voeten zit ik naar jullie te kijken op de foto's. Wat een heerlijk iets. Ook de sms ontvangen met het vrolijke nieuws van de zee met de zeehonden enz. Wat bijzonder allemaal. Zwemmen jullie iedere dag in het zwembad. Is het water niet lekker warm? Hier is het herfst ... nu 18 gr. maar gisteren de hele dag storm en regen.
    Wat is dat voor een raar beest... een grote krekel of zoiets?? Ik zie ook de Niveabal in het zwembad. Al leuke kleren gekocht??? Het is natuurlijk een groot feest. Al uit eten geweest???
    Nou, verbrand maar niet en geniet van alles. Hier alles goed, Pa gefietst en ik poetsen met Marjo .. die komt ook 3 weken niet. Het is leuk om jullie zo te volgen. Kan ik ook een gewone mail sturen?? Zal wel. OK, tot de volgende keer en dikke kus van ons beiden, Oma

• 25 Juli 2011 - 18:28

Pa En Ma De Jong:

wij zijn jaloers;het lijkt hier herfst.
    verder is alles goed hier.
    Wij volgen met spanning jullie reis-
    verslag.
    Met Tanja en haar gezin is het ook goed;
    ze zijn nu in Umbrie.Tot slot : met Pip
    gaat het prima, geniet van de grespijp.
    veel plezier en liefs van
    pa en ma

• 25 Juli 2011 - 18:48

Frans En Yvonne:

Hi! zo dat ziet er geweldig uit!
    mooi huis, kunnen we meer zien?
    mooi zwembad ook..iedereen het helemaal naar de zin? het is hier ongeveer twee keer zo koud als bij jullie..hopeloos..leuke kleren daar?
    gaan jullie nog tussen de kroko's varen in everglades? nog meer spannende dingen; heel much fun
    and take care! liefs Y en F