nog maar 19 dagen! - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu nog maar 19 dagen! - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

nog maar 19 dagen!

Door: celine

Blijf op de hoogte en volg Egbert

03 Juli 2011 | Nederland, Son en Breugel

heee iedereen!
we hebben al zo veel zin in de vakantie!
het is zoals je al kan lezen in de titel nog maar 19 dagen! deze week hebben we de tickets voor de pretparken in Orlando besteld (op disney epcot na, dat moet nog gebeuren). we gaan naar de volgende pretparken: Seaworld, Busch Gardens en Aquatica! Seawordd is met zeedieren (dolfijnen, orka's) en dan vooral shows. Busch Gardens is aan de ene kant een heel groot dierenpark en aan de andere kant veel achtbanen. Aquatica is een zwemwaterpark. We zijn heel erg benieuwd. we hebben de tickets besteld via een duitse site: attractionen tickets direkt. liefs celine.

• 10 Juli 2011 - 11:45

Oma:

ik hoop dgt

• 12 Juli 2011 - 13:30

Egbert:

Je kunt ook je reactie hier plaatsen. Let op iedereen die kijkt, kan het meelezen....