t is net vakantie, t is hier fantastisch - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu t is net vakantie, t is hier fantastisch - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Egbert de Jong - WaarBenJij.nu

t is net vakantie, t is hier fantastisch

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Egbert

08 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Haines City

Ik heb vandaag vaak gezegd t is net vakantie!!! We hebben namelijk rustdag gehad aan het zwembad bij ons huis. Je kan het bijna niet geloven maar we hebben alleen boodschappen gedaan. Beetje uitgeslapen en ontbeten. Ik vind het eten allemaal maar vies en vet hier. Ik kan er niet aan wennen. Het zou toch wat zijn geweest als we hier waren gaan wonen. Brood is niet lekker, klef, niet bruin en smaakloos. Ook het beleg is vet. We zijn gaan zwemmen in ons heerlijke zwembad. Amber en Freek hebben uren in het water gelegen. Het is warm water. Als je naar het weer kijkt is het eigenlijk altijd hetzelfde. Warm, met soms wat wolken en aan het einde van de dag matige regen en soms onweer. Ook niet elke dag. (behalve gisteren bij de internationale, dat was een hoosbui).
Er staan hier buiten lekkere stoelen, dus boekje lezen met helaas vieze koffie. Maar dat maakt allemaal niet uit dat kan de pret niet drukken. ik vind het erg bijzonder het hier te zien en mee te maken.

Na de lunch zijn we naar de winkel gereden, ongeveer 20 min. We hebben nog een andere winkel uitgeprobeerd naast de Walmart maar die was niet beter of lekkerder. We wilden graag een lekker vleesje en een salade eten. We hebben er lang over gedaan om het juiste te vinden. Verder is de winkel groot en kan je er alles kopen van enorme hammen tot echte geweren.

Rond half 5 thuis van het shoppen en toen lekker op onze stoelen met een borreltje gehangen. Zwemmen en chippies eten. Het is net vakantie. We hebben weinig van deze dagen gehad. Het is meer een werkvakantie dan een rustvakantie. Vandaag genoten van huis, zwembad en het uitzicht over de niet in gebruik zijnde golfbaan. De eekhoorntjes spelen volop voor onze kooi.
Helaas hebben we in huis wel last van bugs, ik noem het maar torren maar t zijn wel van die vieze dingen. Ik vind het helemaal niet leuk. We houden alles goed schoon, afval buiten en zuigen en dweilen. Helaas dat is dan een minpuntje.

Morgen gaan we naar Tampa, en daar is ons 3e park Bush Gardens. Het is een dierenpark met meer dan 2000 dieren en er zijn veel achtbanen. We zijn dus pas laat thuis dus wanneer het verslag er op komt te staan is nog niet bekend. Hangt af van tijdstip thuiskomen en moeheid. Maar jullie krijgen het uitgebreid van Celine te horen want die wil er graag verslag van doen.

We hebben precies nog een week voor we Florida gaan verlaten. Wat vliegt de vakantie.......Maar eerst nog genieten van alles wat we hier zien en meemaken.
Lieve groetjes van ons allemaal. xxx

• 08 Augustus 2011 - 09:20

Opa En Oma De Jong:

Lekker genieten van zwembad, boeken
    en de zon hoort toch ook bij de
    vakantie. Hier hebben we vandaag een
    echte herfstdag met veel, heel veel
    regen.Dat zal de vakantiegangers uit
    Italie vanavond niet meevallen.
    We zijn weer beniewd naar het verslag
    van Bush Gardens.
    veel liefs

• 08 Augustus 2011 - 19:13

Oma:

Lieve allemaal, vanuit alweer een koud en regenachtig Son, groetjes. Jullie hebben het 33 graden en hier is het 17 of zo. Het feestje voor Pa was leuk, alleen om 8 uur weer stromende regen. Het was erg veel werk. Zondag Yvonne en Leonie met aanhang. Redelijk goed weer. Buiten gezeten en resten gegeten. Het was veel te veel eten. Morgen Pa en ik naar hotel om verjaardag samen te vieren op de fiets, maar het ziet er slecht uit dus jammer. Jullie nog een weekje. Geniet dus nog maar van alles hoor. Wij zijn donderdag thuis met Cathy. Dan hopen wij weer iets te horen en alleen maar goed nieuws. Liefs en groeten, Mam xxx